افزایش قدرت با پروتئین | تغذیه سالم

چه انتظاری از نوشیدن یه پروتئین غنی از آمینو اسید قبل و بعد از تمرین دارین؟ مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه و متابولیسم به اندازه گیری اندازه موفقیت مصرف مکملا در افراد تازه کار در باشگاه درزمان یه دوره ۲۸ روزه هنگام اجرای برنامه تمرینات سنگین مقاومتی می پردازه.

افزایش قدرت با پروتئین

مصرف مکملای پروتئینی در این افراد با افزایش ۱۳% قدرت در بالا تنه و افزایش ۲۱% قدرت در پائین تنه همراه بود.

افق روشن تر: افراد تازه کار و تازه کار که یه برنامه کار با وزنه رو شروع می کنن معمولا متوجه افزایش قابل توجه قدرت و حجم عضلانی در خود می شن. شروع یه برنامه دویدن ویا دو چرخه سواری همون تاثیر رو در آمادگی هوازی افراد داره. البته نباید از یاد برد که رسیدن به یه پیشرفت همیشگی و طولانی بطور قابل  توجهی سخت تره. چون علم ، تعهد و اراده نقش بسیار کلیدی رو درموفقیت پایانی شما بازی می کنن.

.

منبع :

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *